Bownova terapija je edinstvena neinvazivna manualna terapija, ki učinkuje na vsa porušena ravnovesja v telesu in sicer fizična, biokemična, psihološka ali čustvena.
14 pacientovih pravic po Zakonu o pacientovih pravicah (ZPacP)
1. Pravica do dostopa do zdravstvenih storitev– Pacient ima pravico do pravočasne, primerne in kakovostne zdravstvene oskrbe.
2. Pravica do spoštovanja pacientovega časa– Čakalne dobe morajo biti utemeljene, pacient mora biti obveščen o njih in o spremembah.
3. Pravica do proste izbire zdravnika in izvajalca zdravstvenih storitev– V okviru sistema ima pacient pravico izbrati zdravnika in zdravstveno ustanovo.
4. Pravica do enake obravnave– Nihče ne sme biti diskriminiran glede na osebne okoliščine (spol, starost, jezik, vero, itd.).
5. Pravica do primerne, kakovostne in varne zdravstvene obravnave– Pacient ima pravico do strokovne in varne oskrbe.
6. Pravica do spoštovanja pacientovega telesnega in duševnega dostojanstva– Med obravnavo mora biti zagotovljeno spoštovanje, zasebnost in osebna integriteta.
7. Pravica do informiranosti in sodelovanja– Pacient mora biti seznanjen z diagnozo, možnostmi zdravljenja, tveganji itd., ter ima pravicosodelovati pri odločanju.
8. Pravica do samostojnega odločanja glede zdravljenja– Pacient ima pravico svobodno odločati o sprejetju ali zavrnitvi predlaganega zdravljenja.
9. Pravica do privolitve v zdravstveno oskrbo– Vsaka zdravstvena obravnava (razen v izjemnih primerih) zahteva informirano privolitevpacienta.
10. Pravica do varstva osebnih podatkov– Zdravstveni podatki morajo biti zaupni in zaščiteni.
11. Pravica do vpogleda v zdravstveno dokumentacijo– Pacient ima pravico do vpogleda, kopiranja in pojasnil glede svoje dokumentacije.
12. Pravica do drugega mnenja– Pacient se lahko odloči pridobiti drugo (neodvisno) strokovno mnenje.
13. Pravica do ugovora in pritožbe– Pacient lahko poda pritožbo ob občutku kršitve pravic; določen je tudi postopek za obravnavoteh pritožb.
14. Pravica do pomoči zastopnika pacientovih pravic– Pacient lahko brezplačno zaprosi za pomoč uradno določenega zastopnika, ki mu pomaga priuveljavljanju pravic.

Prosimo, da se na nujno medicinsko pomoč in dežurno službo obračate samo v nujnih primerih in v primeru klica navedete najnujnejše podatke:
- kaj se je zgodilo,
- točen naslov dogodka s kratkim opisom poti,
- število poškodovanih ali obolelih,
- kdo in od kod kliče.