Bownova terapija je edinstvena neinvazivna manualna terapija, ki učinkuje na vsa porušena ravnovesja v telesu in sicer fizična, biokemična, psihološka ali čustvena.
Uprava
Vodstvo zavoda
Zdravstveni dom Slovenj Gradec zastopa in predstavlja direktorica Marjeta Vaupot, mag. posl. ved. Imenuje in razrešuje jo Svet zavoda, na podlagi pridobljenih soglasij občin ustanoviteljic. Mandatno obdobje je 4 leta. Direktor Zdravstvenega doma Slovenj Gradec odgovarja za zakonitost in strokovnost poslovanja, organizira in vodi delo in poslovanje.
Direktorica: Marjeta Vaupot, mag. posl. ved
Strokovni vodja: Miha Lavre, dr. med. spec. druž. med., ki pokriva strokovne programe ZD Slovenj Gradec,
Pomočnica direktorja za zdravstveno nego: Anita Smagej, dipl. m.s.
Vodja nemedicinske dejavnosti: Klara Kosaber: dipl. ekon.
Vodje posameznih področij so:
- osnovno zdravstvo: Lucija Hrastelj Prater, dr. med., spec. družinske medicine,
- zobozdravstvo: Željko Lapić, dr. dent. med.,
- vodja patronažne službe: Andreja Šavc, dms, mag. zdr. nege,
- vodja laboratorija: Tanja Lađić, specialist medicinske biokemije
- vodja fizioterapije: Tadeja Vrance, dipl. fiziot.
- vodja centra za krepitev zdravja: Mateja Učakar, mag. zdr. nege
- vodja NMP: Matjaž Črep, dr. med., spec. družinske medicine
- vodja referenčnih ambulant: Aleksandra Vodončnik, dipl. ms.
Dolgoročni cilji
Dolgoročni cilji izhajajo iz sprejete razvojne in poslovne politike zavoda, s ciljem ohraniti obliko in vsebino dejavnosti (opredeljeno v 5., 7. in 9. členu Zakona o zdravstveni dejavnosti) v skladu z demografskimi značilnostmi populacije, njenimi zdravstvenimi potrebami ter željo po zagotovitvi optimalne kvalitete storitev ob racionalni uporabi vseh virov in uvedbi strokovne in stroškovne učinkovitosti:
- ohranitev enakomerne dostopnosti do zdravstvenih storitev,
- izvajanje prednostnih nalog iz Programa nacionalnega varstva,
- izvajanje preventivnih zdravstvenih ukrepov in zdravstvene ter zobozdravstvene vzgoje,
- izboljšanje kvalitete dela v kakovosti in dostopnosti s stroškovno učinkovitostjo,
- zagotavljanje kadrovske, strokovne in organizacijske stabilnosti,
- prilagajanje potrebam populacije, ki izhajajo iz rezultatov spremljanja demografske in vitalne statistike ter obolevnosti populacije,
- zagotavljanje ustreznih materialno tehničnih pogojev za delo zaposlenih, podprtih z znanstveno medicinskimi dosežki, novimi znanji in tehnologijami,
- sodelovanje z zavodi in drugimi izvajalci zdravstvenega varstva na primarni, sekundarni in terciarni ravni ter Ministrstvom za zdravstvo,
- sodelovanje s poslovnimi partnerji, plačniki programov (ZZZS, Vzajemna, komercialne zavarovalnice, ...),
- sodelovanje z drugimi socialnimi zavodi in institucijami, podjetji in zasebniki,
- trženje zdravstvenih storitev v deficitarnih programih,
- vključevanje v širši informacijski sistem v smislu izboljšanja strokovnega sodelovanja ter spremljanja, obračunavanja, kontroliranja in poslovnega odločanja,
- zaščita pravic uporabnikov in izvajalcev s transparentnostjo izvajanja dejavnosti ter upoštevanjem doktrin in strokovnih stališč
- prijava na evropske razpise.