Bownova terapija je edinstvena neinvazivna manualna terapija, ki učinkuje na vsa porušena ravnovesja v telesu in sicer fizična, biokemična, psihološka ali čustvena.
Pritožbeni postopek
SPOŠTOVANI PACIENTI!
V našem zavodu se trudimo omogočiti enakopravno, primerno, kakovostno in varno zdravstveno oskrbo, ki temelji predvsem na zaupanju in spoštovanju med Vami - pacienti in zdravniki ter drugimi zdravstvenimi delavci in sodelavci.
S takim ravnanjem želimo preprečiti kršitve Vaših pravic v zvezi z zdravstvenim varstvom in zavarovanjem. Če pa kljub temu menite, da je, v postopku zdravstvene obravnave, prišlo do kršitve vaših pravic, imate, v skladu z določili Zakona o pacientovih pravicah, možnost zahtevati ustrezno obravnavo sami ali preko zastopnika pacientovih pravic.
ZAHTEVO LAHKO VLOŽITE:
ustno:
Osebno pri glavni sestri ZD Slovenj Gradec ali v tajništvu pri Vesni Čas.
pisno:
- po pošti na naslov Partizanska cesta 16, 2380 Slovenj Gradec s pripisom PRITOŽBA,
- v nabiralnike po naših enotah
- po elektronski pošti info@zd-sg.si.
ZAHTEVA NAJ VSEBUJE:
- osebno ime, naslov ter kontaktne podatke,
- enota v kateri so Vam domnevno kršene Vaše pravice,
- čas in kraj domnevne kršitve Vaših pravic; podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih oz. zdravstvenih sodelavcih,
- opis domnevne kršitve Vaših pravic,
- morebiten predlog rešitve spora.
ROKI ZA VLOŽITEV ZAHTEVE:
- v primeru neustreznega odnosa zdravstvenega osebja je rok 15 dni od domnevne kršitve,
- v primeru neustreznega ravnanja zdravstvenega osebja pri nudenju zdravstvene oskrbe je rok 30 dni po končani zdravstveni oskrbi,
- ste za kršitev izvedeli kasneje, ali pa so se posledice kršitve pokazale kasneje, je rok za vložitev zahteve tri mesece po preteku zgoraj določenih rokov.
Zastopnica pacientovih pravic za naše območje:
mag. Milena PEČOVNIK, Ob Suhi 5b, 2390 Ravne na Koroškem
(prostori NIJZ OE Ravne na Koroškem)
Uradne ure:
- Ponedeljek od 08.00.do 15.00 ure,
- torek od 16.00 do 16.00 ure
- Sreda od 14.00 do 17.00 ure
Naročanje po telefonu: 041-319-744, 02/8705 615
E naslov: milena.pecovnik@nijz.si
Zastopnik pacientovih pravic pacientu svetuje, pomaga ali ga po pooblastilu zastopa pri uresničevanju pravic po Zakonu o pacientovih pravicah. Pacientu daje osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti.
Delo zastopnika je za pacienta brezplačno in zaupno (10.točka 49.člena ZPacP).
Veseli bomo tudi Vaših pisnih in ustnih pohval, glede našega dela in postopkov.